[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 4118676959 Un petit VOTE toutes les deux heures, les amours [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 4118676959
-35%
Le deal à ne pas rater :
Pack Smartphone Samsung Galaxy A25 6,5″ 5G + Casque Bluetooth JBL
241 € 371 €
Voir le deal

Partagez
 

 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 17:29

Merci gente ‒ et appétissante ‒ demoiselle. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2238782717 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 3335912572
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 18:56

Fiche terminée. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 505800738 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 592488771
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:24

Je m'occupe de ta fiche I love you [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2238782717
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:27

Merci beau gosse. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2634520320 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 1209657698 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 1760608082 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 3335912572
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:38


tu peux aller t'éclater petit garnement !
Niklaus est atteint de Porphyrie et sait qu'il ne dépassera jamais les trente ans. Il se fait passer pour un cannibale, il a horreur des chats et adore bizarrement les lapins. Laughing Ton personnage m'a tué quoi [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 4209083858 Mais il peut pas mourir, c'est trop triste. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2019773696

Et puis "Il griffonna quelque chose sur sa feuille moisie et replaça ses lunettes correctement sur son nez." le gros cliché des psychologues, ça m'a fait éclater de rire. Laughing J'ai adoré du début à la fin ta fiche. Ton personnage est si mystérieux et pourtant si... attachant. Ta façon d'écrire est géniale et j'ai vraiment dévoré ton histoire. Tu resteras sans doute une histoire que je retiendrai. Bref, tout est parfait. Bienvenue chez les Hadès. I love you

Et maintenant, te voilà validé ! [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 3616176723
En premier lieu, n'oublie pas d'aller te recenser ICI, c'est obligatoire si tu ne veux pas que quelqu'un d'autre prenne ton avatar. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 976389873 Ensuite, je te souhaite la bienvenue chez les Hadès, et d'ailleurs, le directeur t'as placé dans le dortoir numéro 4# aile sud ! [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 4002242312 Tu peux dès à présent commencer à aller te chercher tout plein de liens géniaux et également, suivre les autres sur Twitter. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2238782717
N'oublie pas que nous sommes là si tu as besoin de quoique ce soit et qu'il ne faut pas hésiter. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2774444739
Et pour finir... HAVE FUN ! [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2409848624


Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:44

OOOOH. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 577704309 [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2655221127 C'est trop meugnoooon. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 2634520320 Merci pour TOUT ses compliments qui me font très plaisir et me vont droit au cœur. Mille merci, également, pour la validation. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 3335912572
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:49

C'est sincère et franchement je suis très admirative que tu parvienne à jouer avec un personnage comme ça, je pense que c'est pas donné à tout le monde. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 577704309 Et sérieux, ce mec a autant de tatouages sur le corps? Mais comment c'est possible, il est pas un peu sado? [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 68369447 Laughing
Revenir en haut Aller en bas

Anonymous
Invité



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 EmptyLun 1 Avr - 19:51

Wahou.. J'ai tout lu aussi, et comme dit Justine, j'suis admirative quoi. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 4209083858 Un personnage comme on en voit rarement, une plume sublime, franchement, j'ai pris plus que plaisir à lire toute ta fiche. [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 577704309 J'ai hâte que tu me traumatises ma petite blonde. Laughing [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 3787710948
Revenir en haut Aller en bas

Contenu sponsorisé



[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »   [Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. » - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

[Terminée] Niklaus O'MEARA - « I didn't do this because i wanted to be different, i did this because i wanted to be me. »

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

 Sujets similaires

-
» Niklaus O'MEARA - Blackberry.
» leandro • « i'm sorry, i can't be perfect » (terminée)
» Niklaus - « Si t'as pas d'amis, prends un Curly.. ou arrête les tatouages. »
» (+) an' i don't give a damn 'bout my reputation, never said i wanted to improve my station
» (Terminée) Elisa • pasenviedemettreuntitre

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
US AGAINST THE WORLD :: PLAYROOM :: PRÉSENTATIONS-